Contacteaza serviciul de asistenta tehnica DIGI Rcs-RDS.
- 0314007777 sau 777 – Telefon Deranjamente si suport pentru serviciile DIGI MOBIL
- Asistenta si suport clienti DIGI internet, cablu sau mobil – Telefon 031.400.6500 sau *500
- Telefon pentru asistenta telefonie, DIGI TV CABLU 031.400.4414
Intra in contact cu DIGI la numarul de telefon 031.400.4414 pentru deranjamente si asistenta tehnica clienti. Aici gasesti suport tehnic dupa codul de client DIGI.
Numere de telefon Deranjamente DIGI
Numerele de telefon pentru a contacta serviciul de relatii cu clientii DIGI in cazul asistentei tehnice pentru cablu si internet DIGI.
- Info oferte comerciale clienti existenti: 031.400.4401 abonament la DIGI RCS-RDS
- Pentru Informatii comerciale clienti noi suna la: 031.400.4600 DIGI.
Care sunt numerele de telefon pentru relatii clienti DIGI in cazul in care avem probleme cu serviciile de televiziune si internet. Unde anunti deranjamente in reteaua de telecomunicatii DIGI RCS-RDS.
Pentru a raporta un deranjament sau a solicita asistență, poți apela următoarele numere de telefon, în funcție de serviciul afectat:
- Asistență tehnică internet, Digi Tel, Digi TV cablu: 031-4004414.
- Asistenta comerciala clienti 031-4004600 DIGI RCS-RDS
DIGI contact call center
- 031.400.4414 – Asistenta tehnica Digi, Digi Tel, Digi TV Cablu.
- 031.400.4000 – Asistenta tehnica Digi TV Satelit.
- 031.400.7777 – Asistenta tehnica pentru conexiuni de date mobile si telefonie mobila.
- *777 – Numar de telefon pentru utilizatorii Digi Mobil.
Intrucat vorbim de cea mai mare companie de telecomunicatii din Romania, avem mai multe optiuni si numere de telefon pentru serviciul de relatii cu clientii DIGI inclusiv pentru asistenta tehnica si deranjamente.
Alte numere de telefon pentru deranjamente:
- 031.4004000 telefon relatii clienti TV Satelit DIGI
- 031.4007777 deranjamente DIGI Mobil
- 031.400.4414 pentru asistenta DIGI TV cablu si internet.
Pentru asistenta deranjamente servicii DIGI poti suna la numarul de telefon 031.4004414 pentru a fi preluat de un operator al serviciului de relatii cu clientii pentru asistenta tehnica.
Asistenta comerciala clienti
- Telefon 0314004600 pentru asistenta comerciala.
- Deranjamente servicii tel. 031.400.4414
Pentru informatii comerciale apeleaza serviciul de relatii cu clientii pentru oferta comerciala DIGI: contact telefonic la numarul de tel: 031.400.4600.
DIGI RCS & RDS este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații din România, oferind internet, televiziune, telefonie mobilă și fixă.
Asistenta tehnica DIGI
Pentru asistenta probleme tehnice poti apela numarul de telefon *031-4007777 sau 777 – Deranjamente si suport pentru DIGI MOBIL.
- Pentru Asistență tehnică Digi mai poti suna la numarul 031.400.4414.
- Pentru abonatii DIGI satelit regasim numarul pentru deranjamente 031.400.4000.
Probleme comune pentru DIGI deranjamente
Sunt mai multe defectiuni sau situatii in care este necesar sa apelezi serviciul de asistenta si suport pentru deranjamentele DIGI RCS-RDS astfel:
- lipsa semnal tv sau situatii incare imaginea este slaba sau la caliate redusa;
- probleme de conectare la internet fix si mobil sau situatii tehnice legate de user si parola DIGI FiberLink internet.
- receptie prin satelit cu probleme. Poti apela la serviciul DIGI instalare pentru a corela antea de receptie satelit pe satelitul DIGI.
- semnal demodulat pentru anumite programe TV chiar daca smartcardul DIGI este introdus corect.
- Alte situatii si probleme de ordin tehnic care implica echipa de asistenta tehnica.
Instalare smartCam DIGI – procedura tehnica corecta:

Email deranjamente DIGI
Pentru cei ce aleg sa discute cu reprezentantii serviciilor de relatii cu clientii DIGI pe email regasim adresele de contact pe email astfel:
- clienti@rcs-rds.ro – Veti primi raspunsuri la orice intrebare legata de probleme, sesizari sau cereri de informatii daca sunteti un client DIGI Romania, acest mail este disponibil pentru absolut toate abonamentele.
- sales@rcs-rds.ro – Pentru vanzari si servicii business acesta este mail-ul pe care trebuie sa il notati in agenda.
Asistenta deranjamente persoane juridice
- Pentru clientii business avem numarul de telefon pentru relatii clienti: 031.400.6500 sau *500 (apelabil din Digi Mobil)
- Clienti DIGI ITALIA – 031.407.40.77
- Serviciul de clienti DIGI MOBIL SPANIA – 031.400.64.22
Serviciul de asistenta clienti DIGI rezolva rapid toate situatiile in care sunt anuntate deranjamente sau informatii legate de contracte si oferta DIGI rcs-rds.
Intrebari Frecvente
Având o bază mare de clienți, apar deseori întrebări frecvente legate de serviciile oferite și de suportul clienți. Mai jos vom răspunde pe scurt la cele mai comune întrebări pentru a clarifica aspectele principale legate de interacțiunea cu serviciul de relații cu clienții DIGI.
Cum pot contacta serviciul de relații cu clienții DIGI RCS & RDS?
DIGI oferă mai multe modalități de a contacta serviciul de suport exemplificate pe scurt astfel:
- Telefon: Apelați 031 400 4000 sau *777 (apel gratuit din rețeaua DIGI Mobil).
- Adresa de e-mail pentru suport general este clienti@rcs-rds.ro.
- Prin intermediul platformei Contul meu DIGI, puteți trimite cereri și raporta probleme.
- Puteți vizita unul dintre magazinele DIGI pentru a discuta direct cu un reprezentant al serviciului de cleinti DIGI Romania.
Cum pot verifica factura și plăti online?
Pentru a vizualiza și plăti facturile online, trebuie să vă înregistrați sau să vă autentificați în contul Contul meu DIGI. Odată autentificat:
- Selectați secțiunea „Facturi”.
- Veți vedea toate facturile emise și veți putea plăti online cu cardul bancar.
Cum pot să îmi configurez routerul sau să îmi resetez parola Wi-Fi?
Pentru configurarea routerului și resetarea parolei Wi-Fi:
- Accesați interfața de administrare a routerului introducând în browser adresa IP locală, de obicei 192.168.0.1 sau 192.168.1.1.
- Logați-vă folosind numele de utilizator și parola furnizate de DIGI sau cele standard (de exemplu, utilizator: „admin”, parolă: „admin”).
- În secțiunea de setări Wi-Fi, puteți schimba parola și numele rețelei (SSID).
Cum pot raporta o problemă tehnică sau deranjamente servicii DIGI?
Pentru a raporta probleme tehnice sau deranjamente iata ce poti face:
- Contactați serviciul de suport telefonic deranjamente servicii la 031 400 4414 (disponibil 24/7).
- Alternativ, puteți raporta avaria prin platforma „Contul meu DIGI” în secțiunea „Asistență tehnică”.
- Echipele tehnice DIGI vor analiza problema și, dacă este nevoie, vor trimite o echipă la fața locului.
Cum pot schimba sau rezilia un abonament?
Pentru a modifica sau rezilia un abonament:
- Puteți depune o cerere prin contul DIGI, secțiunea „Reziliere abonament”.
- Dacă preferați, puteți merge într-un magazin DIGI pentru a discuta personal cu un reprezentant.
- Asigurați-vă că ați achitat toate facturile restante înainte de reziliere.
Cum pot schimba titularul unui contract la DIGI?
Pentru a schimba titularul unui contract, este necesar să vizitați un magazin DIGI cu ambele persoane implicate (actualul și viitorul titular), având asupra voastră actele de identitate și contractul curent. Procedura implică completarea unor formulare de transfer de responsabilitate.
Cum pot accesa DIGI Online?
DIGI Online este un serviciu de streaming TV disponibil gratuit pentru abonații DIGI. Pentru a-l accesa:
- Descărcați aplicația DIGI Online din Google Play sau App Store.
- Autentificați-vă cu datele contului „Contul meu DIGI”.
- Puteți viziona canale TV live direct pe telefon, tabletă sau calculator.
Cum pot verifica acoperirea rețelei DIGI Mobil?
Pentru a verifica acoperirea rețelei, DIGI RCS-RDS pune la dispoziție o hartă interactivă pe site-ul oficial, în secțiunea dedicată serviciilor mobile. Introduceți localitatea în care doriți să verificați acoperirea pentru a afla detalii despre semnalul 4G/5G disponibil.
Iti recomandam sa urmaresti pe pagina noastra si modul prin care se poate transmite indexul autocitit la Hidroelectrica.
De multe ori apelez numerele dvs de contact si nu raspunde nimeni. Cum pot lua legatura cu serviciul dvs de suport la televiziunea prin cablu? Am probleme cu receptionarea canalelor HD se blocheaza de foarte multe ori.
Nu stiu esxact unde sa sun la deranjamente?
Buna ziua
Numerele de telefon sunt afisate ceva mai sus in articol. Ca o recomandare din partea noastra, pentru o receptie buna a canalelor HD este necesar sa aveti o conexiune foarte buna. Verificati cablurile TV si inlocuiti splitere daca aveti ramificatii mai multe in locuinta. Daca problema persista va sugeram sa apelati la serviciul de suport clienti DIGI.
Internetul nu atinge nici macar 300 Mbps si am abonament de 1 Gbps. Unde este problema va rog si cu cine trebuie sa intru in contact pentru remediere defectiune?
Recomandarea noastra este sa verificati viteza la internet pe o conexiune directa fara router. Este recomandat sa aveti o placa de retea ce suporta 1 Gbps iar daca pe cablu direct viteza este buna atunci poate fi o problema la router. Daca insa identificati o eroare la conexiunea la internet sunati la serviciul clienti DIGI. Numerele de telefon sunt afisate mai sus in articol.