Informatii utile pentru contact relatii cu clientii Hidroelectrica in vederea facturilor emise, transmitere index sau contracte noi pentru energie electrica. Aici regasim toate datele de contact pentru acces rapid la serviciul de call center Hidroelectrica.
Hidroelectrica contact relatii clienti
Poti intra in contact Contact cu cei de la relatii clienti Hidroelectrica la numarul de telefon 021 9834 sau 021 9861 pentru informatii despre facturi, transmitere index autocitit sau alte informatii despre abonamente si tarife la energia electrica.
Daca ai nevoie de suport si informatii despre facturi, index sau contracte poti intra in contact cu cei de la relatii clienti astfel:
- Telefon call center Hidroelectrica 021.9834
- Contact relatii clienti la telefon 021.9861
Departament Furnizare Hidroelectrica
Tel: 021 9834; 021 9861; 021.30.32.513
Fax: 021.31.11.183
E-mail: facturare@hidroelectrica.ro
Program relatii clienti
Serviciul de call center de la Hidroelectrica poate fi contactat de Luni pana Vineri intre orele 8:00 – 16:00. Operatorii serviciului de suport clienti raspund solicitarilor dvs legate de facturi, index autocitit sau reclamatii contracte Hidroelectrica.
Contact S.P.E.E.H. HIDROELECTRICA S.A.
- Adresa: Bd. Ion Mihalache, nr. 15-17, sector 1, Bucuresti, Cladirea Tower Center, Et. 10-15, Cod postal: RO-011171, ROMANIA.
- Program de lucru: 8:00 – 16:00
Telefon transmitere index Hidroelectrica
Clientii care aleg sa transmita indexul autocitit prin apel telefonic o pot face in perioada de transmitere index valabila dupa cum urmeaza:
- prin apel gratuit la numărul 0800 800 359
- aplicația iHidro, disponibilă în AppStore sau Google Play Store, sau prin intermediul browser-ului de internet la adresa https://ihidro.ro/Portal
- portalul Hidroelectrica, disponibil la adresa https://client.hidroelectrica.ro/autocitire.
Daca ai intrebari legate de serviciile de autocitire, perioada valida si modalitatea de transmitere index, poti suna la numarul de contact 021-9834 unde serviciul relatii clienti va prelua solicitarea dvs.
Retineti faptul ca, indexul autocitit poate fi comunicat exclusiv în perioada cuprinsa intre zilele 24 si 28 a fiecărei luni, apelând gratuit numărul de telefon 0800 800 359.
Contact pe email
Ne poți scrie la adresa clienti@hidroelectrica.ro sau ne poți vizita la centrele noastre de Relații cu Clienții. Poti obtine informatii despre contracte, facturi sau sesizari pe adresa noastra de email.
Pentru cei ce doresc sa intre in contact cu serviciul clienti Hidroelectrica va recomandam sa completati cat mai corect datele dvs pentru a identifica rapid contractul si locul dvs de consum.
Asistenta Deranjamente Hidroelectrica
Pentru a anunța deranjamente la Hidroelectrica, trebuie să urmezi câțiva pași simpli și clari. Exemplificam mai jos toate metodele prin care poți lua legătura cu Hidroelectrica pentru a semnala o problemă sau o întrerupere:
Contact telefonic – număr dedicat deranjamentelor
Hidroelectrica are un număr de telefon dedicat pentru clienții casnici, prin care poți semnala orice problemă:
- Call Center servicii clienti Hidroelectrica: 0800 800 359
- Număr gratuit, apelabil din orice rețea fixă sau mobilă din România.
- Program de funcționare: Luni – Vineri, între orele 08:00 – 20:00.
Dacă ai o urgență în afara programului, apelează distribuitorul de energie (vezi mai jos punctul 4)
E-mail pentru sesizări și deranjamente
Poți trimite o sesizare scrisă pe email, mai ales dacă vrei să ai dovadă că ai raportat problema:
Email suport clienți Hidroelectrica: clienti@hidroelectrica.ro
În email, specifică următoarele:
- Numele complet
- Codul de client (dacă îl ai la îndemână)
- Adresa completă unde apare deranjamentul
- Descrierea clară a problemei (ex: „nu am curent electric din data de…”)
- Număr de telefon pentru a fi contactat.
Formular de contact online – direct pe site
Dacă preferi să completezi un formular online, accesează site-ul oficial:
Site oficial: https://www.hidroelectrica.ro
Pași:
- Intră pe site si mergi în josul paginii și dă click pe secțiunea „Contact”
- Completează formularul cu datele tale, bifează că este o sesizare și scrie ce problemă ai
Atenție: Distribuitorul e diferit de furnizor
Hidroelectrica este furnizor de energie, adică cel care îți emite factura. Însă dacă ai o pană de curent, cablu rupt, transformator defect, trebuie să contactezi și distribuitorul de energie din zona ta, pentru că el răspunde direct de infrastructura electrică.
Distribuitorii regionali sunt:
- Distribuție Energie Electrică România (DEER) – în majoritatea zonelor țării
- E-Distribuție Muntenia / Banat / Dobrogea – în zonele acoperite de fostul Enel
- Delgaz Grid – în zona Moldovei și a nord-vestului țării
Caută pe ultima factură de energie de la Hidroelectrica sau verifică pe site numele distribuitorului tău. Pe site-ul fiecărui distribuitor există numere de urgență disponibile 24/7 pentru deranjamente.
Intrebari frecvente
Cum iau legătura cu Hidroelectrica pentru o problemă la factură?
Sună la 0800 800 359 (gratuit) sau scrie la clienti@hidroelectrica.ro. Include în mesaj codul de client și detalii despre problemă.
Ce fac dacă nu am primit factura?
Verifică în contul de client de pe site sau cere factura pe email la clienti@hidroelectrica.ro. Asigură-te că ai furnizat o adresă de email corectă la înregistrare.
Cui raportez o pană de curent?
Pană de curent se anunță la distribuitorul de energie, nu la Hidroelectrica. Numele distribuitorului apare pe factura ta, la rubrica „Distribuitor”.
Unde anunt deranjamente electrice?
Dacă vrei să anunți un deranjament la Hidroelectrica recapitulam modalitatile rapide:
- Sună la 0800 800 359 în timpul programului de lucru;
- Trimite un email la clienti@hidroelectrica.ro;
- Completează formularul de pe site-ul oficial destinat serviciilor de clienti;
- Contactează distribuitorul dacă problema ține de lipsa curentului sau o avarie tehnică.
Serviciul pentru relatii cu clientii iti ofera informatii precise despre contracte, facturi sau serviciul de transmitere index autocitit. Pentru a intra in contact cu cei de la Hidroelectrica puteti sa utilizati metodele mai sus amintite.
Departament Furnizare
- Tel: 021.9834 sau 021.9861 (Tarif normal) – de luni până vineri, între 08:00 și 20:00
- Pentru clienți casnici: clienti@hidroelectrica.ro
- Pentru clienți business: contractare.business@hidroelectrica.ro