AcasăCurieriCargus telefon suport si reclamatii clienti

Cargus telefon suport si reclamatii clienti

Cargus ofera servicii rapide de curierat rapid in Romania oferind clientilor sai o serie de optiuni de livrare la preturi foarte bune. Acest articol face referire la modul prin care poti intra in contact cu echipa de suport Cargus pentru informatii colete, reclamatii sau sesizari livrari.

Cargus contact telefonic

Telefon: 0219330 relatii clienti.
E-mail: contact@urgentcargus.ro

  • Adresa: Str. 11 Iunie, nr. 14, sector 4 Bucuresti, Romania; Cod postal: 040172
  • CUI: RO3541906; RC: J40/4892/2022

Numarul de telefon pentru relatii clienti Cargus este 021.9330 unde un operator al serviciului de clienti iti poate prelua solicitarea ta prin telefon.

Reclamatii servicii Cargus

Pentru reclamatii la serviciile Cargus, puteti utiliza numarul din call center 021.9330 sau adresa de email sesizari@cargus.ro

  • E-mail: contact@urgentcargus.ro sau sesizari@cargus.ro
  • Telefon: 021.9330 sau 021.9282

Program Cargus

Luni 8:30 – 17:00
Marti 8:30 – 17:00
Miercuri 8:30 – 17:00
Joi 8:30 – 17:00
Vineri 8:30 – 17:00
Sambata Inchis
Duminica Inchis.

Date de contact si identificare CARGUS SRL

  • Denumire companie: Cargus SRL​
  • Cod Unic de Înregistrare (CUI): RO3541906​
  • Număr de Înmatriculare: J40/4892/2022​
  • Sediu central: Adresă: Str. 11 Iunie, nr. 14, sector 4, București, România​
  • Punct de lucru:  Str. Atomiștilor, nr. 99 – 115, corp C1, Măgurele, județ Ilfov, România​

Numar de Telefon dispecerat si Call Center Cargus: 021 9330​

Email si website oficial

  • E-mail: contact@cargus.ro​
  • Website oficial: www.cargus.ro

Întrebări frecvente despre Cargus

Cele mai adresate intrebari catre serviciul de suport clienti sunt identificate si afisate mai jos in acest articol.

Cum pot urmări un colet trimis prin Cargus?

E foarte simplu. Intri pe site-ul oficial cargus.ro și folosești secțiunea „Urmărește coletul”. Introduci codul AWB și vei vedea instant unde se află pachetul tău și în ce stadiu se află livrarea.

Ce fac dacă coletul meu întârzie?

Daca ai probleme cu un anumit colet este indicat sa suni la telefonul 021 9330 unde echipa de suport verifica statusul si identifica coletul prin codul AWB.

Pot schimba adresa de livrare după ce am plasat comanda?

Da, dar doar dacă pachetul nu a fost încă predat curierului pentru livrare. În general, modificările se pot face prin solicitare directă la Cargus, fie telefonic, fie prin formularul de contact de pe site.

Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă când vine curierul?

Curierul va încerca livrarea de obicei de două ori. Dacă nici atunci nu te găsește, coletul poate fi redirecționat către un punct Cargus Ship & Go din apropiere, de unde îl poți ridica personal în câteva zile.

Cât timp rămâne coletul într-un punct Ship & Go?

De regulă, ai la dispoziție 3 zile lucrătoare să ridici coletul. Dacă nu ajungi în acest interval, pachetul va fi returnat expeditorului. Vei primi SMS sau e-mail când coletul ajunge la punctul de ridicare.

Pot plăti ramburs?

Da, Cargus oferă posibilitatea plății la livrare, atât în numerar, cât și cu cardul – dacă curierul are dispozitiv POS. Este bine să verifici înainte acest aspect.

Cum fac o reclamație la Cargus?

Este important să semnalezi imediat problema. Poți completa un formular de reclamație pe site sau trimite un e-mail cu detalii și poze la contact@cargus.ro. Ideal este să nu semnezi pentru primirea coletului până nu verifici starea acestuia.

Poti suna si la serviciul clienti pentru a depune o reclamatie astfel operatorii te vor indruma catre pasii urmatori.

Există livrare și în weekend?

În general, livrările Cargus se fac de luni până vineri. Totuși, în unele orașe, pot exista opțiuni speciale sau parteneriate pentru livrare sâmbăta. Cel mai bine e să verifici în momentul în care plasezi comanda.

Pot trimite un colet fără să am cont pe site?

Da, poți merge direct într-un punct Cargus Ship & Go și trimite un colet fără să ai cont. Însă, dacă vrei să faci totul online, este recomandat să-ți creezi un cont – ai mai mult control, poți vedea istoricul livrărilor și poți crea AWB-uri rapid.

Ce este un punct Ship & Go și cum funcționează?

Ship & Go sunt locații partenere sau automate unde poți ridica sau preda coletele. Sunt utile mai ales dacă nu ești acasă în timpul zilei. Unele puncte sunt în magazine sau spații accesibile în afara programului obișnuit de curierat.

Cargus retur contact suport

​Pentru a iniția un retur cu Cargus, aveți la dispoziție mai multe opțiuni:​

Utilizarea aplicației Cargus Mobile: Accesați AWB-ul coletului pe care doriți să-l returnați și selectați opțiunea „Retur rapid”. Se va genera un cod QR pe care îl puteți prezenta la orice punct SHIP & GO pentru a returna coletul. ​

Generarea unui cod de retur pe site-ul Cargus: Accesați pagina de retur, introduceți numărul AWB al coletului și adresa de e-mail. Veți primi un cod QR pe care îl puteți folosi la orice punct SHIP & GO pentru a returna coletul. ​

Pentru asistență suplimentară, puteți contacta echipa Cargus prin:​

  • Telefon pentru asistenata clienti 021 9330​
  • E-mail: contact@cargus.ro​
  • Completeaza Formularul de contact, disponibil pe site-ul oficial Cargus.

Serviciul pentru relatii cu clientii de la Cargus iti ofera asistenta personalizat pentru sesizarile si reclamatiile tale dar iti ofera si suport pentru a efectua o comanda prin Cargus.

Serviciile de suport clienti sunt apreciate in special pentru firmele de curierat precum Fan Courier sau Sameday atunci cand sunt probleme de identificare colete. Codul AWB te poate ajuta in acest caza si astfel coletul poate fi identificat rapid.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Află Semnificația Orelor Fixe: Ce Îți Spun De Fapt Când Le Observi

Încă din copilărie, ora fixă era adesea legată de ideea de dragoste, iar mulți dintre noi speram să prindem acel moment pe ceas. Era...
Recent

Contact Orange Relatii clienti

Modalitati si optiuni de contact Orange Relatii clienti. Sunt mai multe modalități de contact Orange, prin call center, la numar telefon relatii clienti, sau depunere...

Deranjamente Digi – Contact asistenta tehnica abonati

Contacteaza serviciul de asistenta tehnica DIGI Rcs-RDS. 0314007777 sau 777 – Telefon Deranjamente si suport pentru serviciile DIGI MOBIL Asistenta si suport clienti DIGI internet, cablu sau mobil...